[ Pobierz całość w formacie PDF ]
11/11/2011 18:56
Honda Accord 6 generacji : Warsztat : Dane
techniczne : Materiały eksploatacyjne :
Płyny, oleje
okresowych
T
abela przeglądów okresowych przedstawia
• holowanie przyczepy, jazda z bagażnikiem da-
chowym lub używanie auta w terenie górzystym
• jazda po drogach terenowych, zakurzonych lub
zasolonych.
Uwaga:
jeśli auto jest rzadko używane w ww. wa-
runkach, to należy postępować zgodnie z planem
przeglądów dla normalnych warunków jazdy.
częstotliwość obsługi serwisowej i zakres wy-
maganych czynności obsługowych.
Przestrze-
ganie zaleceń zawartych w planie serwisowym
pozwala na utrzymanie auta w optymalnym
stanie technicznym.
Przeglądy powinny być prze-
prowadzane zgodnie z procedurami serwisowymi
irmy Honda, przez osoby dysponujące wiedzą i
odpowiednim doświadczeniem.
Przeglądy okresowe nieco różnią się w zależności
od roku modelowego i wersji nadwozia, jednak te
różnice są bardzo niewielkie. Tabele zostały przygo-
towane dla wersji z silnikami benzynowymi, choć
w dużej części dotyczą też egzemplarzy z silnikiem
diesla.
Przeglądy okresowe powinny być dopasowane do
warunków w jakich używane jest auto, dlatego
producent zaleca dwa schematy serwisowe:
• plan przeglądów dla normalnych warunków jazdy
• plan przeglądów dla trudnych warunków jazdy
Kiedy stosować plan przeglądów dla trudnych
warunków jazdy?
Wtedy, gdy samochód jest głównie używany w trud-
nych warunkach drogowych, tj.:
• jazda na odcinkach krótszych niż 8 km i/lub jazda
na mrozie na odcinkach krótszych niż 16 km
• jazda przy wysokich temperaturach otoczenia
(powyżej 32 st. C)
• jazda w korkach przez długi okres czasu lub
długotrwałe utrzymywanie silnika na biegu jałowym
Page 1
Plan przeglądów
11/11/2011 18:56
Honda Accord 6 generacji : Warsztat : Dane techniczne : Materiały
eksploatacyjne : Płyny, oleje
Plan przeglądów dla normalnych warunków (dla
modeli 4D 1998)
Plan przeglądów dla trudnych warunków (dla
modeli 4D 1998)
Plik o wyższej rozdzielczości
Plik o wyższej rozdzielczości
Page 2
11/11/2011 18:56
Honda Accord 6 generacji : Warsztat : Dane techniczne : Materiały
eksploatacyjne : Płyny, oleje
Plan przeglądów dla normalnych warunków (dla
modeli 5D 1999)
Plan przeglądów dla trudnych warunków (dla
modeli 5D 1999)
Plik o wyższej rozdzielczości
Plik o wyższej rozdzielczości
Page 3
11/11/2011 18:56
Honda Accord 6 generacji : Warsztat : Dane techniczne : Materiały
eksploatacyjne : Płyny, oleje
Plan przeglądów dla normalnych warunków (dla
modeli 4D i 5D 2001)
Plan przeglądów dla trudnych warunków (dla
modeli 4D i 5D 2001)
Plik o wyższej rozdzielczości
Plik o wyższej rozdzielczości
top
Podstawowe dane
serwisowe
Silniki
D16B6
Luz zaworowy [mm]
IN (wlotowe): 0.18 - 0.22
Page 4
11/11/2011 18:56
Honda Accord 6 generacji : Warsztat : Dane techniczne : Materiały
eksploatacyjne : Płyny, oleje
EX (wylotowe): 0.23 - 0.27
światłach mijania i wentylatorze chłodnicy): 750+-
50 obr/min
Kompresja [kg/cm2]
nominalna: 13.0
minimalna: 9.5
maksymalna różnica pomiędzy cylindrami: 2.0
F18B2, F18B3, F20B6
Luz zaworowy [mm]
IN (wlotowe): 0.24 - 0.28
Świece zapłonowe
rekomendowany model świecy:
EX (wylotowe): 0.28 - 0.32
przerwa między elektrodami:
Kompresja [kg/cm2]
nominalna: 14.5
minimalna: 9.5
maksymalna różnica pomiędzy cylindrami: 2.0
Cewka zapłonowa
rezystancja uzwojenia pierwotnego: 0.45 - 0.55 Ohm
rezystancja uzwojenia wtórnego: 12.0 - 14.6 kOhm
Kolejność zapłonu:
1 - 4 - 2 - 3
Świece zapłonowe
rekomendowany model świecy:
Kąt zapłonu BTDC [Before Top Dead Center]
: 12+-2
przerwa między elektrodami:
Pojemność układu smarowania [dm3]
całkowita: 4,0
Cewka zapłonowa
rezystancja uzwojenia pierwotnego: 0.45 - 0.55 Ohm
rezystancja uzwojenia wtórnego: 22.4 - 33.6 kOhm
przy wymianie oleju z iltrem: 3,6
przy wymianie oleju bez iltra: 3,3
Kolejność zapłonu:
1 - 3 - 4 - 2
Pojemność układu chłodzenia [dm3]
(z silni-
kiem, nagrzewnicą, przewodami i zbiorniczkiem
wyrównawczym)
całkowita: 4,6
przy wymianie płynu chłodzącego: 3,9
pojemność zbiorniczka wyrównawczego: 0,55
Kąt zapłonu BTDC [Before Top Dead Center]
: 12+-2
Pojemność układu smarowania [dm3]
całkowita: 5,7
przy wymianie oleju z iltrem: 4,4
przy wymianie oleju bez iltra: 4,1
Ciśnienie otwarcia korka chłodnicy [kg/cm2]:
0.95 - 1.25
Pojemność układu chłodzenia [dm3]
(z silni-
kiem, nagrzewnicą, przewodami i zbiorniczkiem
wyrównawczym)
całkowita: 5,8 (5,7 ze skrzynią automatyczną)
przy wymianie płynu chłodzącego: 4,2 (4,1 ze
skrzynią automatyczną)
pojemność zbiorniczka wyrównawczego: 0,55
Termostat:
początek otwarcia [st. C]: 70 - 80
pełne otwarcie [st. C]: 90
Wentylator chłodnicy:
włączenie przy [st. C]: 91 - 95
wyłączenie przy [st. C]: różnica o 3 - 8 st. C od tem-
peratury włączenia
Ciśnienie otwarcia korka chłodnicy [kg/cm2]:
0.95 - 1.25
Prędkość biegu jałowego:
(przy wyłączonych
Termostat:
Page 5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
© 2009 Po zniszczeniu przeszłości przyszedł czas na budowanie przyszłości. - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates