[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Nr 70
str. 1
.......................................................................
(pieczêæ przedszkola / szko³y)
INFORMACJA O GOTOWOŒCI DZIECKA
DO PODJÊCIA NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Imiê i nazwisko dziecka
.......................................................................................................................
Rok szkolny
............................................................................................................................................
Forma wychowania przedszkolnego*
................................................................................................
Informacja o stanie przygotowania dziecka do podjêcia nauki w szkole podstawowej
I. Opanowanie wymagañ okreœlonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego
w obszarze:
1. Umiejêtnoœci spo³ecznych i odpornoœci emocjonalnej:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauwa¿one trudnoœci ....................................................................................................................
3) podjête lub potrzebne dzia³ania wspieraj¹ce potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
2.
Umiejêtnoœci matematycznych i gotowoœci do nauki czytania i pisania:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauwa¿one trudnoœci ....................................................................................................................
3) podjête lub potrzebne dzia³ania wspieraj¹ce potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców ..............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
3. Sprawnoœci motorycznej i koordynacji wzrokowo-ruchowej:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauwa¿one trudnoœci ....................................................................................................................
MEN-I/54/2
Nr 70
str. 2
3) podjête lub potrzebne dzia³ania wspieraj¹ce potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
4. Samodzielnoœci, w tym umiejêtnoœci wykonywania czynnoœci samoobs³ugowych:
1) mocne strony dziecka ...................................................................................................................
2) zauwa¿one trudnoœci ....................................................................................................................
3) podjête lub potrzebne dzia³ania wspieraj¹ce potrzeby dziecka ...................................................
...........................................................................................................................................................
4) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
II. Potrzeby rozwojowe dziecka, w tym zauwa¿one predyspozycje, uzdolnienia
i zainteresowania:
1) opis ...............................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
2) podjête lub potrzebne dzia³ania s³u¿¹ce ich rozwijaniu ..............................................................
...........................................................................................................................................................
3) wskazówki dla rodziców .............................................................................................................
...........................................................................................................................................................
III. Dodatkowe spostrze¿enia o dziecku:
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................
..........................................................................
*
Wpisaæ odpowiednio:
przedszkole, oddzia³ przedszkolny w szkole podstawowej, punkt przedszkolny, zespó³ wychowania przedszkolnego.
(data i podpis nauczyciela)
(pieczêæ i podpis dyrektora)
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
© 2009 Po zniszczeniu przeszłości przyszedł czas na budowanie przyszłości. - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates