ward.solucja, Ward Posłaniec z przyszłości

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->THE WARD: POSŁANIEC Z PRZYSZŁOŚCIPORADNIK DO GRY(spis treści w zakładkach po lewej)UWAGABohater bez przerwy jest narażony na utratę życia, więc częste za-pisy stanu gry są bardzo wskazane.Z poziomu gry dostęp do sejwów daje:•wciśnięcie kalwisza ESC i wybranie w menu klawisza "Pliki"•lub kliknięcie PPM prawego, górnego rogu ekranu.Na zapisy gry jest 9999 slotów:•Pierwszy slot (pole 0) jest przeznaczony na zapis automatycz-ny, który powstaje za każdym razem, gdy wciśniesz klawiszESC.Cztery następne sloty (pole 1-4) to tak zwany szybki zapis.Dostęp do niego daje kliknięcie LPM prawego, górnego roguekranu. Te pliki są nadpisywane.Pozostałe sloty (pola 5-9999) możesz dowolnie opisać i zacho-wać.••OPIS PRZEJŚCIANa Ziemi jest rok 1978. Wcielasz się w postać Davida Walkera –jednego z trzech uczestników wyprawy badawczej na Księżyc. Podczaspobierania próbek kosmonautów atakuje niezidentyfikowany obiekt, wwyniku czego towarzysze Walkera giną, a on sam odzyskuje świado-mość w tajemniczej bazie w odległej przyszłości.BAZA KSIĘŻYCOWAW odległej przyszłości dominuje rasa Twórców – zaawansowana tech-nologicznie cywilizacja ludzi. Szukają oni sposobu na powstrzyma-nie procesu kurczenia się wszechświata. W tym celu zamierzająprzekazać w przeszłość posiadane przez siebie technologie i przy-spieszyć rozwój ludzkości tak, by ta zdążyła powstrzymać katastro-fę. Jednak owe wynalazki muszą być odnalezione przez człowieka oodpowiednio rozwiniętym kodzie DNA. Twórcy budują więc pod po-wierzchnią Księżyca bazę i umieszczają w niej energię, która takąistotę rozpozna i poprowadzi do przedmiotu ukrytego w innym syste-mie gwiezdnym. Od tego momentu mija nieskończenie wiele czasu. Cy-wilizacja Twórców upada, a spuściznę po niej przejmują inne ko-smiczne rasy. Jednak nie wszystko jest dla nich dostępne.Gdy Walker trafia do bazy, ta jest polem walki. Inna kosmicznarasa – Reptoidzi – dawno temu przejęła obiekt. Reptoidzi zamierza-ją schwytać Strażnika i podmienić go na przedstawiciela swojejrasy, by zdobyć tę część technologii Twórców, której dotąd nie po-trafili odnaleźć. Wiedzą o tym Szarzy (trzecia rasa pojawiającasię w grze) i usiłują udaremnić starania Reptoidów.Część 1. KostnicaJeśli chcesz (nie musisz), kliknij ekran na ścianie – wyświetliszmapę pomieszczeń w bazie. Kostnica jest w lewym górnym rogu mapy.Obejrzyj skrzynię pośrodku ekranu. W zbliżeniu weźśrubokręt.Obejrzyj ciało obcego. W zbliżeniu na kieszeni (na piersiach obce-go) użyj śrubokrętu. Schowaj śrubokręt (PPM). Weźkartę medyczną.Wyjdź z kostnicy na korytarz (czerwona strzałka na drzwiach). Nakorytarzu obejrzyj trupa obcego (tuż przy drzwiach). W zbliżeniuweźkartę bezpieczeństwa.Gdy Walker automatycznie wróci z kartą do kostnicy, użyj jej naczerwonych kontrolkach (po lewej stronie ekranu na ścianie). W tymmomencie możesz swobodnie opuścić pomieszczenie.Jeśli nie zdążysz wziąć karty za pierwszym razem, próbuj do skut-ku.Część 2. Korytarz przed kostnicąWejdź w głąb korytarza przed kostnicą. Na podłodze obok trupa ob-cego leżypistolet.Możesz go podnieść lub nie. I tak trafi doekwipunku Walkera. Obejrzyj ciało obcego (w głębi ekranu). W zbli-żeniu weźniebieski pierścień.Drugi z obcych ma na palcu sinypierścień, ale na razie go nie zdejmiesz. Na drzwiach z boku kory-tarza użyj którejś z posiadanych kart – wejdziesz do sali opera-cyjnej.Część 3. Sala operacyjnaZ sali operacyjnej zabierz ostrze:•Na sensorze (na ścianie obok drzwi wejściowych) użyj kartymedycznej z kostnicy (1) – uaktywnisz ekran we wnęce i w tymmiejscu pojawią się kontrolki.•••Kliknij kontrolki (2) – wyświetlisz zbliżenie ekranu dotyko-wego.Na ekranie dotykowym wciśnij ikony (licząc od lewej): pierw-szą, trzecią i szóstą (czynność 3, 4, 5).Z urządzenia nad łóżkiem weźostrze(6).W sali operacyjnej użyj którejś z kart na drzwiach przy lewej kra-wędzi ekranu – znajdziesz się w korytarzu przed kostnicą. Tu obej-rzyj trupa obcego (tego bliżej drzwi kostnicy). W okienku zbliże-nia użyj ostrza na pierścieniu. Weźsiny pierścień.Wróć do salioperacyjnej.W sali operacyjnej użyj którejś z kart na drzwiach we wnęce po-środku ekranu – wejdziesz do laboratorium.Część 4. Laboratorium medyczneW laboratorium obejrzyj mikroskop (tuż przy drzwiach, przy którychzatrzyma się Walker). Gdy wyświetli się okienko zbliżenia:1. Krótkimi klawiszami pod bańką mikroskopu przesuń oba zieloneokręgi na godzinę czwartą. (Jeśli okręgi nie były przesuwane,kliknij górny prawy przycisk 2x, a dolny prawy 3x.)2. Gdy okręgi nałożą się na siebie, użyj długiego przycisku po-środku klawiatury pod bańką – uwolnisz próbkę.3. Weźpróbkę krwi #4– zniknie bańka.4. Kliknij lekki obiekt – weźmieszpodświetloną lupę. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cukierek.xlx.pl
  • © 2009 Po zniszczeniu przeszłości przyszedł czas na budowanie przyszłości. - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates