[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Krótki opis i zdjęcia.
[ Obrazy i tekst są dziełem MirkaD ]
I
. odkręcamy śruby mocujące filtr do przegrody czołowej (strzałki) i celem lepszego manewrowania w/w odpinamy
zapinki na przewodach dochodzących do filtra (strzałki)
II
. mamy teraz lepszy dostęp do wtyczki czujnika obecności wody, trzeba zlokalizować i wcisnąc zabezpieczenie
wtyczki, potrzeba sporo sprawności i siły żeby wcisnąc zabezpieczenie, drut.
III
. wykręcamy filtr, może być potrzebny duży moment obrotowy, filtr powinien być mocno dokręcony,
trzymamy za mocowanie do przegrody i obracamy puszke filtra, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
i mamy tak
IV
. zlewamy ON ze starego filtra,
odkręcamy od filtra czujnik wody czyścimy dokładnie powierzchnie przylegania, musimy założyc nową uszczelke,
jest (powinna być) z nowym filtrem po odkręceniu od niego zabezpieczenia (plastikowy korek u spodu filtra)
-strzałka wskazuje czujnik wody
V
. dokręcamy go do nowego filtra, powinno wyglądać tak
VI
. i całość dokręcamy do mocowania filtra, można wcześniej przetrzeć uszczelki smarem stałym, delikatnie bez
przesady z ilością smaru, i wtykamy wytczke do czujnika, całość dokręcamy do przegrody, zapinamy spinki na
przewodach paliwowych. czas wymiany cirka 20 minut.
[Zebrał i spisał SinSinSin 20.II.2009]
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
© 2009 Po zniszczeniu przeszłości przyszedł czas na budowanie przyszłości. - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates