[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Urząd
..............................................................
Adnotacje urzędowe
.................................................................
Numer zamówienia
w
........................................................................
.................................................................
Data złożenia wniosku
WNIOSEK
o wydanie dowodu osobistego
.................................................................
Podpis i pieczęć osoby przyjmującej wniosek
Nr ewidencyjny PESEL
UWAGA:Pola w rubrykach należy wypełniać czytelnie pismem drukowanym, wielkimi literami
1. Nazwisko 1 człon
2. Nazwisko 2 człon
3. Imię (pierwsze)
4. Imię (drugie)
5. Nazwisko rodowe
Imiona rodziców:
6. Imię ojca
7. Imię matki
8. Nazwisko rodowe matki
Dzień Miesiąc Rok
9. Data urodzenia
10.Miejsce urodzenia
11.
Kolor oczu 12. Wzrost
(w cm)
13. Płeć
(M-mężczyzna, K-kobieta)
Adres miejsca zamieszkania na pobyt stały, a w razie jego braku – na pobyt czasowy ponad dwa miesiące:
14.
Kod pocztowy Pobyt stały Pobyt czasowy
15.
Miejscowość
16.
Ulica
17.Numer domu 18. Numer lokalu
Posiadany dokument tożsamości:
......................................................................................................................................................................................
19.Seria 20. Numer
Wydany przez:
21. Nazwa
22.Siedziba
a) podlega wymianie z powodu
..........................................................................................................................
c
b) został utracony w dniu
Dzień Miesiąc Rok
Fotografia
35 x 45 mm
c) przyczyna utraty (kradzież, zgubienie, zniszczenie)
Do wniosku załączam 2 fotografie oraz następujące dokumenty:
1.
............................................................................................................................................................................................
2.
............................................................................................................................................................................................
3.
............................................................................................................................................................................................
4.
............................................................................................................................................................................................
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej z art. 272 kodeksu karnego za fałszywe zaznanie, prawdziwość
powyższych danych stwierdzam własnoręcznym podpisem.
....................................................................
dnia
........................................
miejscowość
podpis
Adnotacje urzędowe
Stwierdza się zgodność danych zawartych w rubrykach niniejszego wniosku
od 1 do 10 z aktem urodzenia (małżeństwa) Nr
..............................................................
Pieczęć Kierownik Urzędu Stanu
USC Cywilnego
........................................................................ ..........................................................
Pieczęć wystawcy i podpis miejscowość, dnia podpis
upoważnionej osoby
Stwierdza się, że wnioskodawca jest zameldowany pod wskazanym adresem w rubrykach od 14 do 18:
a) na pobyt stały od dnia
........................................................................
........................................................ ..........................................................
data podpis
b) na pobyt czasowy ponad 2 miesiące od dnia
.....................................................................
do dnia
.................................................................
........................................................ ..........................................................
data podpis
POUCZENIE:
1. Wniosek należy złożyć w gminnym lub miejskim Organie Ewidencji Ludności, właściwym dla miejsca zamieszkania.
2. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty: odpis skrócony aktu urodzenia lub aktu małżeństwa i posiadany dokument tożsamości. W przypadku, gdy wymienione akty znajdują się w miejscowym
Urzędzie Stanu Cywilnego, sprawdzenia danych zawartych we wniosku dokonuje organ przyjmujący wniosek, bez potrzeby załączania odpisów aktów. Do wniosku o wymianę dowodu osobistego, nie załącza się
odpisów aktów stanu cywilnego, jeżeli dane osobowe nie uległy zmianie od czasu wydania ostatniego dokumentu.
3. Do wniosku należy dołączyć dwie aktualne kolorowe lub czarno – białe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem wnioskodawcy.
4. W rubryce “kolor oczu” należy wpisać zgodnie za stanem faktycznym: “NIEBIESKIE, SZARE, ZIELONE, PIWNE, CZARNE, CZERWONE, WIELOKOLOROWE, NIEOKREŚLONE”.
5. W przypadku, gdy wnioskodawcą jest osoba mieszkająca na stałe poza granicami kraju, posiadająca obywatelstwo polskie, w rubryce 15 - “Miejscowość” powinna wpisać kraj stałego zamieszkania, natomiast w
polach dotyczących posiadanego dokumentu tożsamości powinna wpisać dane o posiadanym paszporcie.
6. W przypadku, gdy wnioskodawca posiada większą liczbę członów nazwiska niż dwa, kolejne człony nazwiska należy wpisać kolejno w rubrykach 1 i 2 oddzielnie jednym wolnym miejscem, zasada ta również
dotyczy większej ilości imion (rubryki 3 i 4).
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
© 2009 Po zniszczeniu przeszłości przyszedł czas na budowanie przyszłości. - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates